Martin Stenmarck!

I lördags åkte jag till "Hallonbergen" och träffade Martin Stenmarck
(trots att jag är på tok för gammal för att göra sånt..)!

Jag skulle vänta på Morfar, hans syrra, Min syrra och Mamma
 i några timmar och sen möta upp dom för middag och teater. (Men senare blev det lite ändrade planer). Så under tiden åkte jag till "Synbyberg" och "Hallobergen" för Martin Stenmarck singering och minishow :D!

Det var underbart som vanligt!
 Han är verkligen en riktig entertainer och även om jag inte känner honom personligen så tror jag verköigen att han är en riktigt bra människa!

Han gjorde entré i en rulltrappa :):





Mitt i alltihop sprang han upp i rulltrappan, och runt våningen över samtidigt som han hälsade på dom som stod där uppe! Ett typiskt Martin drag.


Sen sjöng han igen och tog i ifrån tårna:



Efter minishowen var det signering :D:








Kommentarer:

1 simone:

ah, han är ju så duktig :D

2 Emmelist:

jo jag har sovit gött. du då?



3 Madde:

Jo tack jag mår bra idag. vad ska du göra idag då?



Yes jag fick äta min julfrukost i lugn och ro igår, så skönt med söndagar ;) Kram /M

4 Elin:

Vad fin blogg du har!

5 B R O W N S U G A R:

Oh kul att träffa han! :D

Hehe ja, tråkigt när folk är skygga för kameran :') men men, de får man väl respektera ;D

6 isa:

Hellu, fin blogg du har. Min är ännu finare kolla gärna in den :)

7 Jennifer:

Sv: Haha nej det behövde jag inte :D Det var cup, så det var en massa matcher men tyvärr så gick det inge bra alls...

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, ska väl bara vara hemma och ta det lugnt. Får se om jag tar mig i kragen och går en promenad sen! Det är ju så kallt.. Vad ska du hitta på idag då? :)

8 Viktoria ♥:

sv: ellerhur, jag vill ha doom! :)

9 Sandra:

Svar till Viktoria ♥: Me tooo ;)

Svar till Jennifer: He he vilken tur ;). Va synd, går nog bättre nästa gång ;). Ja det är verkligen kallt, men jag är änd glad att det är snö och så :)! Mysigt :D! Jag ska iväg till stan och sen ska jag va med min pojke. Har du något speciellt för dig idag då?

Svar till isa: Tacktack, he he jasså du ;)

Svar till B R O W N S U G A R : Ja Martin Stenmarck är en riktigt fin kille ;)! Ja precis vill folk inte vara med på bild så behöver dom inte men det är allt bra synd :/.

Svar till Elin: Å tack :D! Va kul att du tycker det :D!

Svar till Madde: Va bra :)! Jag ska till stan och sen ska jag vara med min pojke :). Och du? Å va skönt med en mysig och lugn frukost :). Kram :)

Svar till Emmelist: Va skönt :). Jo vars det gick ganska bra med sömnen trots att jag sov igår på dan :)

Svar till simone: Ja visst är han :D! Snygg, duktig och trevlig! En riktigt fin kille helt enkelt :)



Kommentera här: