Jul med pappa!

Dagen före i förrgår ;).
Då var jag på jobbet när jag fick ett samtal ifrån två oroliga päron. Jag hade nämligen glömt min lunch hemma. Jag hade inte ett öre till att köpa ny heller... Så pappa kom till undsättning. Efter jobbet mötte jag honom och så fick jag lunch ifrån söderhallarna :)

Efter lunchen gick vi tillbaka till mitt jobb för jag hade glömt min kamera :/.. Tur att den var där i alla fall :)! Sen hade vi mysigt! Vo gick på julmarkanden vid "Sergelstorg":



Jag köpte ett kanderat äpple, har aldrig provat det förrut. Det var överraskande gott :):





Vi gick vidare mot "NK":



Där tittade vi på julskyltningen, tillsammans med många andra:











Så här såg det ut inne på "NK", där vi värmde oss en stund:



Vi bestämde oss för att värma oss ännu mer på "snobb McDonald´s" (jag har alltid kallat just det stället snobb Mc Donald´s för att det är snobbigare inrätt och ligger på en snobbig gata ;)): Pappa tog en kaffe och jag tog en cola: 



Sen vidare och hemåt:



Vi gick igenom "Birgerjarls pasagen":



Jag såg en glittrig sko och i "Agent Provocateurs" skyltfönster låg den här dockan och vräkte sig :):



Vid tunnelbanan skilldes vi åt pappa och jag. Pappa åkte hem och jag åkte till Min Älskling :). Det var i alla fall en mysig dag med pappa ♥


Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Åh, så snällt av din pappa!



Det är verkligen fantastiskt bland att stånd nu. Har också länge velat testa kanderat äpple men har ännu inte gjort det. Hur är ytan? Är den klibbig, jobbig att tugga igenom? :)



Vilken McDonalds är det du menar? På vilken gata alltså. ;)

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja det var rart av lilla pappa :).



Ja det är så mysigt med allt juligt. Ytan på äpplet är som karamell :) Hårt alltså det var lite halvsvårt att komma igenom men när man väl fått upp en lucka så var det inga problem ;)



Hm gatan heter väl Birgerjarlsgatan tror jag den heter ;)



Kommentera här: