Så mycket att göra, så lite tid!

Trots att jag hade lovat er att skriva idag så fick jag inte tag i någon dator så att jag kunde det :/..
 Det är som vanligt. Jag måste flytta hemifrån. Jajja. Jag har så mycket att göra men så lite tid! Skönt att slippa jobba mer innan jul i alla fall. Men redan på annan dagen är det dags igen :/, lite väl tidigt tycker jag! Men vad ska man göra?

Idag (tekniskt sett igår), vaknade jag med Min Älskling.
 Tyvärr var det utav väckarklockan och inte utav solen eller pigghet. Men hur som helst så är det ju alltid mysigt att vackna upp med honom :). Det var en vacker och klar morgon om man jämför med nökaoset dagen innan.. Alla bussar instälda överallt och så vidare..






Kommentarer:

1 Emmelist:

tack :D nej det är turkiet faktiskt :P

2 CHRJ:

Fina bilder! :)

3 Sandra:

Svar till CHRJ: Tack så mycket :)!

Svar till Emmelist: Aha :), det såg väldigt najs ut ;)

Kommentera här: