Tjejdag på IKEA!

Här om veckan var syrran mamma och jag på IKEA.

Dom ville som vanligt inte ha några foton av sig själva på bloggen (tråkmånsar), så jag fik göra egna..

Här är vi alla tre då:



Det fanns mycket fint tycker jag :)!

Svarta snirkliga saker med fina detaljer:



Rosa möbler och möbler med skrift:



Någon stans i mitten av allt spanande så tog vi lunch. Det blev klassikern för mig. I resturangen var det julpyntat :):



Efter maten traskade vi vidare i det stora affärskedjan.

Jag hittade en lekstation och gjorde en liten kärleksförklarin :):



Sen blomstrade min bransliga sida ut rejält. Min syrra sa att hon skämdes över mig...:



Jag lekte lite med speglar också:



Vilade en stund:



Såg en julig matta:



Köpte lite gjorde jag också. Ska visa det i ett separat inlägg :)

När vi betalat upptäckte vi ett polkagris stånd :) Vi var tvungna att köpa såklart :P. Äkta Gränna polkagrisar var det :D! Ute fanns en stor gran med blåa lampor:



På vägen hem åt vi hamburgare med äkta trucker känsla- i bilen:



En mycket rolig och trevlig dag på IKEA. Vi var verkligen där hela dagen också :)






Kommentarer:

1 Nina:

Stort tack för din trevliga kommentar om mitt skafferi.



Kul på IKEA!



Ha en bra dag!

2 - Alexandra!:

IKEA är verkligen ett fantastiskt ställe! Man kan hitta så otroligt mycket saker och få otroligt med inspiration.



Jag älskar såna där polkastänger, speciellt med lakrits. :D Och McDonalds! Det ska jag äta imorgon. ;)

3 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja och det finns mycket billigt där också :D!



Ja eller hur :P! Vi köpte mycket lakris stänker "turkisk peber", "häxvrål", "saltlakris" och "hallon-lakris", mums!



Jasså va najs :) vilken är din favvisburgare då?

Svar till Nina Ingen orsak :). Ja det var en kul dag :D! Du med i morrn så länge får du ha en trevlig kväll och natt :)

4 Blivande författare:

Alltid kul på Ikea! =) Och mums med polkagrisstänger och särskilt hamburgare! =)

5 Sandra:

Ja visst är det :D! Synd att man inte kommer in i bollhavet längre dock... Ja det är verkligen gott med dessa onyttigheter :P´!

Kommentera här: