Gjort en ängel!

En Ängel jag gjorde för några dagar sen:




Okej jag gjorde två :):



Kommentarer:

1 Niki:

'tack :) lär göra om den hehe ;) Var du på koncert i onsdags ? händer i helgen då ?? pusspuss

2 N I L M A:

så fina de var :D

3 Sandra:

Svar till NILMA: Tack så mycket :D!

Svar till Niki: Jo du brukar ju det knäppis ;)! Nä ska ta det i morn i stället. Massor händer i helgen, jobb, martin, middag med morfar, teater, massor! Själv då? Puus puss

4 Jennifer:

Sv: Skönt det :D



Jo det är bättre med huvudvärken idag, men är dock snorig x) lite jobbigt, och jag som ska spela innebandy ikväll/inatt.. haha kommer få springa med papper i näsan typ :D haha.

Vad ska du hitta på ikväll då? :)

5 Sandra:

Svar till Jennifer: he he ick du springa med paper i näsan på innebandyn? Var det träning eller match. Om det var match, hur gick det? I fredagskväll var jag hos min pojke, igår var jag på teater och ikväll blir det förhoppningsvis lungt och godsaker :). Ska du göra något lusiigt idag? :D!

Kommentera här: