God Morgon!

När jag äntligen lyckades sätta mig upp i sängen så tittade jag ut och såg hur vackert det var.
 Lungt och vackert med en massa snö :). Idag måste jag få mer gjort än jag fick igår! Jag har så mycket att göra ju! Och det är sjukt få dagar kvar till julafton! Hur gick det till? Och "by the way" vart tog hösten vägen?

Igår kollade jag på chichuahuan-filmen ("Chihuahuan från Beverly Hills"), ha ha den var rar ;).
 Shit vad kallt det är om händerna här! Behöver ju för tusan vantar! För förhoppningsvis upp värmen snart! Lite frukost blir nog bra till exempel.



Kommentarer:

1 Jennifer:

Sv: Okejokej :) Helgen har jag spenderat med mig pojkvän :)



Du kan läsa mer om det i mitt inlägg "helgen" :) Det var grymt kallt må jag säga!

2 Sandra:

Svar till Jennifer: Å va mysigt :), det är inte utan att man är lite avundsjuk ;)



He he okej :). Ja detär riktigt vinterväder nu :D!

Kommentera här: