Hejhej!

Det är ingen vidare idé att försöka gå upp klockan 06.00, när man gick och la sig (somnade), cirka 02.30. Det fungerar helt enkelt inte.
 Jag sitter nyduschad och dricker te. Pappa tjatar om att han ska ha datorn och jag försöker stressat skriva ett par rader samtidigt som jag funderar ut hur och när allt ska göras.. (Plus ovanstående). Drömde föresten att jag kom i slagsmål med ett par kaxiga och otrevliga "bikers". Jag vann! Ikväll ska vi fira Tina :D! Som blir 22 (finally! Välkommen i klubben ;))

Kommentarer:

1 CHRJ:

sV: Jo såklart! Men visst är det! =)

2 My:

haha ja du ´visst blir man så härligt :D !



ja och det är lit konsgit .. eller ja det är väl helt enklet bara så...



allt bra ? kram

3 Caroline:

åh,kramen är absolut bäst ja! :D

jag ville inte släppa Rabih haha (a

4 miiah:

sv: Ja, bion var jättetrevlig och roligt :)

Inte ofta man går på bio faktiskt, hihi :p



Hoppas du får en bra kväll :)

kramar!

5 Simone:

uhhh.. förstår dig verkligen, somnade själv halv fyra och skulle upp 6, fyfan! :(

6 Mamma:

Ja det får du göra =)



Jätte mysigt med en riktig jul. Ja kan inte förstå hur fort det blir dammigt igen.

Får städa imon igen ahaha.



Hoppas du får en toppen dag kram

7 Angelica:

Har bara flyttat ett par hus bort i den lilla by jag bor i, tillsammans med min kille och son (:

Ha en bra dag !

8 Sandra:

Svar till Angelica: förlåt för segt svar! Å va mysigt :D! Är det större då? Tack detsamma :)

Svar till Mamma: Förlåt för segt svar! Ja :D! Nä, precis! Städning är verkligen ett heltidsgöra :/! Tack detsamma :D! Kram!

Svar till Simone: Förlåt för segt svar! Ja det är verkligen hemskt när man inte får tillräckligt med sömn! Är som i dvala då inte bra alls :/!

Svar till miiah: Förlåt för sent svar! Va bra :D! Nä det är ju inte ofta man går på bio. Men när man väl gör det så är det sååå mysigt :D! Tack detsamma :D Kramar!

Svar till Caroline: Förlåt för sent svar! Ja eller hur underbart att krama sin idol :). Ha ha ha förstår att du inte ville släppa honom ;). Jag gosade in mig i Martin hals (I´m sick I know) men det var så mysigt ;)

Svar till My: Förlåt för sen svar! Ja abolut ;). Jo det är väl okej :), försöker fixa och så en massa :). Själv då, hur mår du :)? Kram

Kommentera här: