Jobb och stoj, sen massa skoj!

Jobba jobba, nu fram till 13.00 i alla fall.
Sen händer det grejer :D! Jag ska se Martin Stenmarck :D! Efter det ska jag möta min mamma, morfar, hans syster och min syster. Vi ska äta middag och sen gå på ett julspel eller vad man ska kalla det... Julmusikal kanske? Eller teater? He he ;)

Det ska bli kul men jag känner mig allt lite stressad, speciellt för det där med Martin jag vet inte riktigt vart stället ligger liksom... Men det ordnar sig förhoppningsvis....

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer:

1 Ka:

fin blogg :)

2 Josefin:

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

3 Sandra:

Svar till Ka: Å tack så mycket :D!

Svar till Josefin: Hm får väl spana in den där bilden då ;)

Kommentera här: