Jobbiga, underbara pojke!

Jag är trött! Min Älskling var jätte jobbig i natt faktiskt!
Han somnade igår efter middagen, jag försökte väcka honom men nej då han skulle sova. Som han ville! Sen kunde han ju såklart inte sova på natten! Då låg han i stället och vred på sig och klagade! Suck så jag vacknade ett flertal gånger jag med! Suck! Pojkar alltså! Tror att dom vet och kan allt själva, men det är typ alltid vi tjejer som har rätt i slutändan ändå!

Kvällen och morgonen var i alla fall mysiga :).
 Efter att ha frysit ute igår så kom jag hem till älskling. Där fick jag middag varma kramar och "Linth-kulor" :P



Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Det där är verkligen jobbigt, med sömnen. Jag har sedan många år varit helt bestämd med att oavsett hur trött jag är på dagen så ska jag INTE ta en powernap, för då vet jag att jag inte kan somna sen.



Jag älskar dem där Lindor-kulorna! Helt otroliga när man har dem i munnen. :D

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Oj va duktig du är som orkar stå emot sömnen! Jag klarar det inte! Eller, tja det är bara sååååå plågsamt att inte sova när det ända man vill är att just sova :/...



Ja dom kulorna är såå goda :p´!

Kommentera här: