Jul depp!

Jag känner inte för jul! Eller det är för tidigt, för snabbt! Jag har inte hunnit med :(.
 Det är lite som i dom där mardrömmarna jag brukar ha ibland. Då jag inte nes har vetat om att det är jul för en och så visar det sig att det är dagen före... Okej riktigt så illa är det väl inte men... jag har bara inte hunnit det jag måste och mitt rum är ett bombnedslag och då menar jag verkligen det! Ett rejält krig! Det går typ inte att få ordning! Det är för litet för mig och mina saker nu. Det är kört! Jag har som tidigare skrivit gett upp tanken på att just den här julen kommer bli den "perfekta". Men att vakan upp i den där röran kommer förstöra det mesta... Ja jag får se vad jag kan göra i morn :/...


Kommentarer:

1 NIKI:

Önskar att jag kunde hjälpa dig :( kör på idag, jag tror på dig <3

2 Niki:

vad har hänt gumman ? :(:(:(

3 KONSTÅKNINGSBLOGGEN:

god jul! :)

4 Alexa:

sv. Haha ja det gör det lite kanske!

5 jenny:

fin blogg:)

6 Matilda:

känner igen mig exakt i dina ord. <3

7 Sandra:

Svar till Matilda: Hej förlåt för sent svar! Synd att du också känner allt det jobbiga, men skönt på något sätt att vi kan dela det :) <3

Svar till jenny: Förlåt för sent svar! Tack så mycket :D!

Svar till KONSTÅKNINGSBLOGGEN: Förlåt för sent svar!: Hoppas du hade en god jul :) och gott nytt år :D!

Kommentera här: