Känner inte för att jobba!

Det är Lucia idag.
Jag har förstått att inte heller den här julen kommer att bli den "perfekta julen"... Jag har liksom en liten löjlig dröm (eller vad man ska kalla det), om att få saker gjorda i rätt ordning, i rätt tid och även hinna mysa ordentligt också. Detta kommer då inte ske i år heller.

Men jag är optimistik,
 något år kommer jag att lyckas! Just nu så får det vara halvdant och jag ska försöka att njuta av det så mycket som möjligt ändå. Knäpp jag är va? Besatt eller något.. Äsch så farligt är det inte ;).

Jag sitter på jobbet nu.
Så jag kan inte blogga ordentligt men när jag kommer hem har jag mycket att berätta :)

Puss så länge och Glad Lucia!



Kommentarer:

1 Emmelistq:

ja eller hur! det ska det vara :D allt bra med dig idag då?

2 Sandra:

Svar till Emmelistq: Absolut ;D! Jo vars, men jag känner mig lite trotsig sådär :/ Trotsade väckarklockan och nu trotsar jag jobbet lite... Hur är det med dig själv :)?

3 Z A N D R A :):

Hej! :)

Allt bra?

4 Anonym:

hoppas du får en trevlig kväll! :)

5 Sandra:

Svar till Z A N D R A :): Hej :)! Jo vars.. Lite stressigt sådär mycket att hinna med och hälften kommer jag inte att hinna, det är lite störrande :/. He he, Du då, hur mår du :)?

Svar till Anonym: Tack detsamma :)

Kommentera här: