Kommentarer:

1 Viktoria ♥:

sv: visst är de snygga! allt bra idag? :)

2 Caroline:

hihi jaa, jag blev så glad! :D

3 Amanda:

ja jag vet :P



tack :D

4 Sandra:

Svar till Caroline: Ja det förstår jag :D! Själv fick jag autografer utav Martin Stenmarck förra lördagen :D! Det är en fin kille det ;)

Svar till Viktoria ♥: Ja :). Jo vars är stressad och har lite ont i magen annars är det okej. Hur mår du själv :)?

5 Emmelist:

ja skosmyckena är underbara. jag är fan beroende utav dom :D haha.



ja det ska bli riktigt nice med plåtning, men jag vet i fan hur man posar och sånt. haha.

6 Caaroline (::

SV: haha ja jag hade oxxå en hel del & fixxa idag =)

taccccckkk!!! :D:D

7 Mamma:

Hehe tack tack... Ja det e sååå gott!

Kram

8 CHRJ:

sv: Ja det var hur kul som helst! Och tack! ;)

9 miiah:

Såna verkar vara så mysiga =)



sv: tack! jag är också nöjd med bilderna :) Ja usch så kallat det var, helt knas.. haha!



Japp, förkyld och feber och huvudvärk o hela köret :p Jag får vila upp mig mer i helgen och hoppas på att jag blir frisk då :)



Vad gör du ikväll? =)

kramar i massor! :D

10 Sandra:

Svar till miiah: Ja fast jag fick inte chans att pröva, för när jag skulle hälla i olja så var den tom! Ska dit å klaga!



He he ja det är verkligen riktigt vinter :) MYS!



Usch, ja verkligen och inte gå ut i kylan igen för ens du är frisk!



Ikväll hade jag lite kul i snön :P och så kollade jag på "Coyte ugly". Själv?

KRAMKRAM

Svar CHRJ: Va bra :D!

Svar till Mamma: Ja :P´! Men jag har inte hunnit dricka det något i jul eller höst :(. Får se till att göra mig en kopp ;P. Kram

Svar till Emmelist: Ja coola, fast jag äger faktiskt inte ett enda skosmycke än.. He he, nä det kan ju vara lite knepigt! Öva lite hemma och sen är det väl bara att försöka slappna av :). (fast det är fett svårt jag vet).

Kommentera här: