Punktdag!

Å va jag är trött! Här är min dag hittills i punktform:

♦ Frukosten idag intogs stående i köket.

♦ Jag råkade gå för tidigt till bussen. Väntade i en sissådär 20 minuter.

♦ På bussen var det inte speciellt mycket folk, skönt! Jag fick eget säte =D, lyx!

♦ Vid en hållplats var det en person som försökte planka genom att gå in vid dörren längst bak.. Detta resulterade i att busschaffisen gick fram till honom och efter vad jag förstår resonerade sansat med människan. Detta verkade dock inte ha någon effekt så i stället ropade föraren "NÄ! UT UT!" Detta tror jag gav resultat.

♦ I stan var det kallt tyst (förhållandevis), och ödsligt (förållandevis). Det var då jag återigen kom ihåg att det var söndag och inget annat.

♦ Vid "Rådmansgatans" tunnelbanestop var det någon som hade släppt ur sig sin lördagsfylla lite här och var, det var väldigt vidrigt..

 

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Åh, typiskt att få äta frukost stående, för att sen veta att man kunde ta det lugnt - tänkte på att du fick vänta 20 minuter på bussen.



Att personer aldrig förstår att planka på bussar inte är så speciellt smart, eller lätt för den delen, speciellt om det inte är rusningstrafik och mycket människor. :P

2 Alexa:

sv. Jag hade gärna velat smaka en bit haha fast då skulle nog folk kollat snett på mig :P



Jag ska ner till göteborg och fotas av en proffesionell fotograf, är jättenervös över att posa och greja inför massa människor haha :P

3 Viktoria ♥:

sV: tack tack, jag dansar jazzfunk =)

4 N I L M A:

låter ju som en intressant dag, hehe :D



sv: julmust är väl alltid gott :D

haha ja den kamelen var riktigt söt!

5 Amanda xD:

varsågod :).



Joo har ett par själv och tycker det är snyggt, men inte så med tighta linnen till paljettleggingsen utan typ tunika eeller puffiga :D

6 Sandra:

Svar till Viktoria ♥: Okej vad roligt :)! Hur länge har du hållt på?

Svar till N I L M A : Jo vars ;). Ja det har du rätt i ;) Ja :)

Svar till Amanda xD: Ja precis, håller helt med ;)

Kommentera här: