Avbrytar dag!

Jag vaknade nu, hade svårt att gå upp men solen hjälpte mig.

Idag är en bra dag för sol tycker jag. Trots att jag ofta pratar om hur trevligt det är med regn så är det ju inte så att jag inte gillar solen. Blandat är bäst! Nu när det är höst så ska det vara mycket ruskväder tycker jag. På sommarn mycket sol. Sen kan det komma en dag som bryter mönstret lite då och då. Som idag, soligt :).

Jag ska åka tillbaka till Min Älskling idag. Känner mig stressad.. Jag måste göra lite här hemma innan jag åker samtidigt vill jag ju ha så mycket tid med pojken som möjligt..

Vi får se hur det blir. Och vi får hoppas att det blir bra!



Vad ska ni göra idag?


Kommentarer:

1 NIKI:

Ha en mysig kväll hos pojkvännen! Love you sweetie

2 Sandra:

Svar till NIKI: Tack gummisen! Love u to! Vad ska du göra ikväll? Mysa du med gissar jag ;)!

3 ABSSOLUTAARNELA:

va? :P

4 t a k a i ♥:

svar:

okej :D

5 Sandra:

Svar till ABSSOLUTAARNELA: Ha ha knasboll där ;)

6 Malin:

SV: Usch magvärk är något av det jobbigaste som finns, hoppas allt är bra igen. Med mig är det prima, lite smått ont i huvudet men annars bra ;)



Händer i helgen då?

7 ABSSOLUTAARNELA:

ja :P

8 douglas:

kul blogg:D

9 Sandra:

Svar till douglas: Tack :D! Vad kul att du tycker det!

Svar till ABSSOLUTAARNELA: ;)

Svar till Malin: Ja det är verkligen äckligt :(. Ja det har faktiskt börjat ordnat upp sig i magen nu tror jag :). Okej bra :), förutom huvudvärken då. Denna helg så sov jag tyvärr mer än planerat :/, men annars har jag städat och umgåtts med pojkvännen :). Hur var den för dig?

Kommentera här: