Heeej!

Nej, Skit!
Satt just och skrev ett inlägg som jag hade kommit fett långt på och så kom jag åt nån nedra knapp så att allt försvann *grrrr*

Jag är hemma hos Niki som duschar.
Själv försöker jag skriva ett inlägg men blir avbruten av två gosiga och mysiga katter :). Tina kommer också snart :).

I natt sov jag hos min fina pojke :).
I Och igår sov jag till 14.00, 14.00! Inte speciellt bra.. Men välbehövligt verkar det som. Igår glömde jag mitt fullladdade kamera batteri hemma också :(.

Klockan 15.00 idag ska jag ta min vaccinspruta.
Vet inte om det är bra eller dåligt men nu ska jag ta den i alla fall... Hoppas på det bästa.

Kommentarer:

1 Moster Mia:

De små grabbarna får i skrivandets stund sina sprutor! Hoppas att det går bra! Du får ringa å jämföra bieffekterna av sprutan med Vincent sen :o) Han får föra båda grabbarnas talan... :o)

2 NIKI:

tack för idag gumman :) ibland behöver man ha en ordentlig sovmorgon så det var bra gjort :) hur mår du???

3 Sandra:

Svar till Moster Mia: Hej jag är världens segaste människa på att svara just nu! Naaa vad gulligt! Grät dom? Sötnosar! Ja jag måste prata med honom om det ;)!

Kommentera här: