Aj, Idol, Martin, Reza!

Nu sitter jag här en mörk fredagskväll och fösöker blogga.

Mycket som ska berättas. Svårt att veta vart man ska börja.. Min mage har betet sig som en idiot igen... Satt inne i badrumet i typ en timme. Hanterade smärtan och vifftade frenetiskt med handen framför ansiktet för att inte svimma. Jag missade första biten av "Idol" på grund utav det :(. Men ska kolla det på nätet!

Martin Stenmarck var ju tillfälligt med i juryn idag :D! Han var riktigt bra! Han framförde kritik utan att vara elak, hade bra bedömningar och var sig själv! Och det säger jag inte bara för att jag gillar honom!

Det tråkiga däremot var att Reza åkte ut :(! Hon skulle ju vinna! Hennes röst får mig verkligen att må bra! Jag hoppas verkligen att något snille sätter den på skiva! Skulle köpa en skiva med henne direkt! Underbar!







Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Usch då, jobbigt med din mage! :(



Jag håller med dig! Rezas röst är helt unik! Det är inte många i Sverige som låter som henne.

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja, fattar inte vad det är för fel på min nedra mage :(!

Ja Reza är bäst!

Kommentera här: