Dag i köpcentrum!

Trots mitt humör så ska jag försöka samla mig och skriva lite om igår som var en väldigt trevlig dag
 (om man slår ifrån sig all stress och sånt jag har på insidan...).

Jag mötte ju Niki först och så tog vi en lång bussresa till Nacka Forum. Där vandrade vi omkring bland en massa fint och skojade skrattade och myste.

Såg en hel del intressanta grejer:


(prylarna är från STOCKHOME, Lagerhaus och BR-leksaker)

Vi gick en sväng i leksaksaffären :) hi hi:



Sen tog vi lunch:



Det var också då Tina sällade sig till vårt sällskap :):



Tina diggade inte bilden på sig själv så jag fick skäll och nu får hon nöja sig med den här.


Efter lunchen åkte vi till Sickla.

Niki provar kläder:



När vi handlat klart där så skulle vi på bio :D! Men det berättar jag om sen :)!

Kommentarer:

1 Tina:

gu vilken taskig bild på mig!!!!!!!den får du ta bort, de menar ja !! puss

2 Tina:

hahahahaha tack gumman !! <3<3

3 - Alexandra!:

Hello Kitty kudden vill jag ha! Och den engelska konfektyren var ju lite tuff (om det nu är det), fast jag gillar inte det godiset. ;)



Mumsig mat! :D

4 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja visst var den fin :D! Den engelska konfekten är toarullar :). Nä det godiset är det lite panssionärs smak på ;)

Svar till Tina: Men lilla gumman du var ju så söt och rar på det kortet men visst du bestämmer det är ditt fejs. Puss puss din knäppa knäpa flicka!

Kommentera här: