Å vi lekte, å vi lekte!

Igår hängde jag på morfar till kusinerna :).
Han brukar göra det varje lördag (dom är friska), själv hade man inte träffat dom på så jätte, jätte länge :´(. Men igår tog jag igen lite :). Jag fick äntligen överlämna deras födelsedagspresenter, till exempel :D!

Dom fick varsin likadan tröja. Och sen fick Vincent en borrmaskin och Tim en verktygslåda:):



Jag spenderade hela tiden jag var där på golvet med barnen (bäbisarna :P)Söta och roliga är dom, stora har dom blivit också! Vincent (den största) kan prata jätte mycket!



 Vid ett tillfälle hade Tim (den minsta), fått ett kex (såg att han travade förbi med det i förbifarten), han la det tydligen i soffan för drygt en timme senare så stod Vincent vid soffan och käkade upp det :). Rart va! typ "Å här ligger det ett kex" och så äter man bara upp det :D sötnosar!



Visst är dom söta!


Kommentera här: