En dag i veckan!

Torsdagen var en dag när mycket hände!

Det var dagen då det snöade hela tiden (eller det var mer regnsnö som föll från himmlen), och chefen ringde och frågade om jag kunde ta eftermiddagspasset i stället för förmiddagspasset. Jag sa ja, eftersom att jag ville ha fler timmar. Detta resulterade också i en massa timmar innan, utan något att göra. Jag åkte till "Stadsbiblioteket" för att samla tankarna och planera.







Jag fick en briljant idé! Jag bestämde mig för att jag skulle gå på bio! Ut från biblioteket in i mataffären för tilltugg, tunnelbanan till "Hötorget". Jag hade egentligen tänkt att se "Coco- livet innan Chanel" men den fanns inte i bra tider... Då det blev "Brölloppsfotografen i stället :).







I stället för popcorn, godis och läsk, åt och drack jag nötter, frukt och juice (vardag liksom)... Först såg det ut som om det bara skulle bli jag och ett gäng glada panssionärer, men allt eftersom droppade det in lite annat folk också. Filmen var rar, bra och rolig, sen fanns det en del sorgliga inslag också. Den var faktiskt bra!

Ni borde se "Brölloppsfotografen"!

Kommentarer:

1 NIKI:

snart ska vi på bio :D

2 - Alexandra!:

Oj, ja det var en lite annorlunda idé att fördriva tid på, men varför inte liksom? :D

3 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja varför inte :D?! Bio är jätte mysigt ju :D!

Kommentera här: