Mörkt, mysigt, nära!

Hej nu är jag här och bloggar "igen".

Var ju som skrivet i tidigare inlägg hos Min Älskling igår.
Kvällen blev ungefär lika romantisk som en svettig dag i en mataffär. Jag fick samma magont och symptom som kvällen innan och han sov. Mellan toaletten kollade jag på filmen som alla har sätt och som visas minst en gång om året. "Fyra bröllop och en begravning". Även om den kanske är lite uttjatad så gillar jag den. Tror det är för minnena när man var liten och såg den.

Natten var mysigare.
 Vid något tillfället vaknade vi båda till lite märkligt sådär. Då pratade vi och busade men fortfarande med stängda ögon, mysigt och avslappnat. På morgonen åt vi frukost läste tidningen och tåflörtade. Sen vid klockan 13.00 åkte jag hem. På bussen var det mörkt och mysigt. Se på bilderna alla chaffisar! Så där ska det se ut!

Kommentera här: