Twilight med vänner!

Efter vår dag i köpcentrumen så började våran kväll på biografen.
 Vi skulle se "Twilight- New moon"!
Först hämtade vi ut biljetterna, sen hade vi väntetid, toalettbesök och proviantinköp.



Väntar:



Jag köpte "knatte-meny", då fick man ett "pirates of the carabien"-spel :) he he:



Vi får komma in i biosalen:





Filmen var bra, det jag egentligen gillar med hela "Twilight-sagan" är huvudpersonernas starka kärlek. Det är därför jag har fastnat för den. Det är störigt att den är som en serie också där man måste vänta typ ett år innan man får se hur den fortsätter...

Flumm på tunnelbanan:



I "Slussen" skilldes vi åt. Jag åkte till min pojke och hade mysigt :)

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Oh, tufft att få ett Pirates-spel med menyn! :D



Jag är nog lite som du, gillar mycket kärleken mellan personerna (har inte sett New Moon!) men sen älskar jag olika typer av vampyrer också. :)

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja eller hur :) :P!



Ja det är fint när man känner att dom verkligen gillar varann! :). He he. Men har du sett ettan?

Kommentera här: