Ullared -resan hem!

Jag och min vänninor tog ju en liten tripp till Ullared förra månaden!
Nu har jag fått ihop ett inlägg om det. Det var den 29 Oktober, det var från klockan 02.30 till klockan 21.00 och
det var 106 mil. Det är ett jättekul minne!

Out on the open road again:



Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men av någon anleding så var det trängre i baksättet nu...:



Jajja, jag åt i alla fall nöjt en citat "tjock med mos" och mina morotsstavar:



Och det var baksätet som rockade! Där kunde man äta godis, flumma, och tala med sin pojkvän! Både "Me, myself and I" diggade det!:



Tina och Tinas nackkudde:



Vi:



Mycket shoppande blev det, jag kan sluta när jag vill!:



Tina var en riktig hårding när det gällde pauser och bensträckare! Så när dom väl erbjöds så tog Niki vara på dom ordentligt :):



Tina gör sig reda att ropa tillbaks oss eftere enminutspausen..:



Jag åt en skitgod lakrischoklad, det var underbart!:



Hemma igen med alla sakerna:



Tack flickorna det var så kul!


Resan dit
Vid målet

Alla grejerna får ni se sen :)