Vill inte orkar inte!

Jag vill inte jobba!

Jag känner mig extremt deppig!
 Det är bara en enda röra här på jobbet idag tycker jag :/. Jag vill vara hemma och första addvent-mysa som alla andra :(. Jag hatar att jobba på helgen!

Jag är så trött också!
 tror att syrran har smittat mig med sin förkylning. Men jag kan inte bli sjuk nu! Chefen ska på semester så nästa vecka är det extra viktigt att jag är på jobbet och lyfter upp min del utav arbetet hon inte kan göra.

Igår var en riktig otursdag för mig!
 Verkligen! Först kände jag mig underskattad, motarbetat och väldigt ifrågasatt. Sen åkte jag till Min Älskling och då blev det också fel en massa tårar, ilska och bortslösad tid.

Sen tappade jag mitt busskort!
 Jag gick tillbaka på alla ställen jag varit. Tillslut så fick jag napp i mataffären. En anstäld sa att det var en privatperson som hittat det men inte ville lämna ifrån sig det.. Jag fick hans nummer. Lyckligtvis var han fortfarande i affären.

Jag fick bevisa att det var mitt kort genom att säga datumen på det och färg.
Tur att jag hade kollat upp när det gick ut så att jag kom ihåg det! Kvällen var okej i alla fall. Jag och Min Älskling delade på årets första julmust, han sa fina saker och vi höll om varann.

Kommentera här: