Morgon i Vasaparken!

På fredag morgonen skulle jag ha börjat klockan 09.00 på jobbet men chefen ringde och frågade om jag kunde börja 11.00 i stället. Jag sa okej och gick till "Pressis", för att köpa te. Sen åkte jag till Vasaparken (där Peter och Petra bor ; D). Där letade jag upp en trevlig bänk och slog mig ner för att mysa med te och gratistidning.

Min favvis Eddie var i tdningen :):



Jag från tidningens synvinkel ;):



Förutom te köpte jag "Cosmopolitan UK" med Christina Aguilera i och på :):



Och två favoriter till helgen :P:



Vasaparken:






Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Jag tror aldrig jag varit i den parken faktiskt. Eller det är den i Stockholm va? :P



Den är Dumlekakan är så tuff! Jag såg den för första gången igår faktiskt.

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Japp den ligger Stockholm, nära Odenplan :D.



Ja jag vet :), god som tusan :P! Jasså, har du hunnit smaka nu.

Kommentera här: