Frukost gone allergitest!

Jag kunde inte sova inatt Varför du grymma värld!?
Öhm... som sagt inge sömn. Jag stretade mig i varje fall upp klockan 09.00 duschade och sen gjorde jag ett helt lass med mannagryns gröt. När jag satt vid datorn sen så kom syrran förbi och upplyste mig om att mannagryn innehåller gluten :(... Jag trodde inte det!

För er som inte vet
 kan jag säga att jag håller på och ska testas för glutenintolerans. Det är meningen att jag inte ska äta gluten på en månad innan jag tar blodproverna... Får väl börja om då antar jag. Får se vad mitt ofrivilliga, amatör allergitest visar så länge... Fasar!

Frukost eller fiende?:




Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Oh, mannagrynsgröt är gott! Med äppelmos. :)



Jag hoppas du inte är glutenintolerant!



2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Mannagrynsgröt, japp äppelmos, hm... ;). Tck så mycket, jag med :)!

Kommentera här: