Girl and Boys night out!

På fredagkvällen gick jag Min Älskling och hans kompisar ut.
 Det blev Galloway´s (är inte säker på stavningen). Vi satt och pratade tills dom öppnade dansgolvet. Efter någon/några timmar orkade jag inte mer var tvungen att sätta mig hade inte fått min lur efter jobbet ju :( (jag vet håller på att bli pansionär...)

Jag satt vid ett bord och vilade och så blev jag inbjuden i ett sällskap.
 Det var ett gäng svenska tjejer och två Irländare. Rart av dom att bjuda in mig. Jag pratade mest med en utav irländarna. Han pratade mest snusk men det var på ett skämtsamt sätt så det var inte obehagligt. Han fick min facebook får se om han hör av sig.

Vid halv tre kom vi hem Min Älskling och jag.
 Då åt vi lite choklad i sängen innan vi duschade och la oss. Okej det hände lite annat också men jag ska inte berätta om det här tror jag...


Påväg:





Jag posar med Älsklingens arm..:



Det var ett par väldigt hemliga pojkar jag var ute med:





Det var fredag, kväll och natt det.


Kommentarer:

1 Jennifer:

Fin blogg :)

2 Sandra:

Svar till Jennifer: Å tack så mycket :D! Glad jag bir :D!

Kommentera här: