Girls night in!

Våran tjejkväll började redan klockan 15.00!
Då åkte vi till "Forum Nacka". och tog en liten runda bland kläder och prylar :)! Ni får se vad jag köpte sen. Färdiga där köpte vi mat och drog hem till Tina.

 



Där vi började laga maten direkt! Så hungriga allihop!:



Pratade gjorde vi mycket och sen kom alfaphetet och tilltugg fram :P:



Grönsaker och dipp, topp för vardagar:



Jag borde ha vunnit i alla fall första gången, mina ord var helt överlägsna (jag skojjar inte!!!!) men det var något fett fusk på G så det gjorde jag inte...:



Niki och jag <3:



och Tina och jag <3:



Mysigt och trevligt var det :D!



Kommentarer:

1 Emmelist:

det är en lokaltidning här i umeå. ni får se sen när artikeln kommer ut :)

2 Alexandra - Ninja Fruit:

Jösses, så mycket gott ni åt! :D



sv: Den är inte en av de kändaste Disneyfilmerna. :)

3 Malin:

SV: Ja äntligen kommer hipp hipp tillbaka! :D

Allt bra idag?

4 Anonym:

okej, ja nu ska jag springa till netto och handla =)

5 Simone:

Ser ut som om ni haft det gott, härliga bilder också :D



Sv: Jo, ta hand om hunden behövs det med ;D

6 m- you name it!:

ååh tack så jätte mkt! :)



Hur är det med dig idag? :) KRAM ♥

7 LIENE:

sv: åå härligt:D

8 Sanna:

Åh, Hej :-) Jäklar vad längesedan! Kul att du skrev igen. Hur är det med dig? Allt är bara väl med mig. Kram

9 Malin - Hockeyfruga:

hahha ja verkligen! visst har de det! han är söter! fina bidler!

10 Anna:

jag har likadana skor som du har på din header :)

11 Sandra:

Svar till Anna: Å vad trevligt :)! Har du gått in dom än, jag använde dom på riktigt första gången igår, aj.... :)

Svar till Malin - Hockeyfruga: :) ja. Tack så mycket :D!

Svar till Sanna: Hej :), skönt att du kom ihåg mig :)! Tja det är lite små jobbigt mycket sjukdomar i släkten och min farfar dog nyligen :´(. Men det är verkligen skönt att va igång med bloggandet igen :). Skönt att du mår bra :D!

Svar till LIENE: He he jo :)

Svar till m- you name it!: Jo det är okej, trött :) Och så har jag inte direkt lust att gå till jobbet i morn.. vill bara slappa hela veckan :) Själv då? KRAM tillbaks :D!

Svar till Simone: Ja det var jätte mysigt och trevligt :). Hi hi ja sött!

Svar till Anonym: :). Okej. Netto det har jag aldrig hört talas om tror jag :)!

Svar till Malin: :) japp! Jo det är bra idag men är trött och kall. Själv då? :)

Svar till Alexandra - Ninja Fruit: Ja mycket godare en vad jag själv förväntade mig! Jag var typ "grönsaker till efterätt.. hm..." Men det var skitgott :). He he näe :)

Svar till Emmelist: Jaha va kul :) Umeå vad mysigt! Jag går en kurs på Komvux just nu där vi ska skriva en lokaltidning som ska skickas ut, jag är rätt nervös för att hålla deadline... :/

Kommentera här: