Hej kära allihopa! (och Halloween)

Nu är jag inne i ett sånt där jobbstråk igen.
 Det är då jag inte hinner blogga så mycket som jag önskar : (. Men i morn på eftermiddagen så är jag hemma :D! Då ska det bli uppdateringar! Bland annat om "Ullared". Halloween och Alla Helgons Dag idag. Kommer inte bli mycket firande för mig i år. Jag ska tända ljus för dom jag saknar ikväll när jag kommer hem.

Det är jobbigt att det hamnar på samma dag liksom tycker jag, Holloween och Alla Helgona. Det är två skilda saker... När jag firar så brukar jag alltid ta Halloween på fredagen innan. Vi har ju inget datum i Sverige, det är ju USA/Storbritaniens datum. Sverige kanske får ett eget snart :), har ju blivit ganska poppis här om man säger så.

Såhär såg jag ut förra året när jag firade Halloween:
(dåliga bilder men i alla fall)

 

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Jag håller verkligen med, Halloween och All Hallow's Eve (Alla Helgona) är två olika saker. Halloween är att klä ut sig och alla spökerier och sånt, medan Alla Helgona är att skänka en extra tanke till de bortgångna.



sv: Jo men precis, det har jag hört om Kungshallarna. Måste verkligen äta där!



Det kanske beror på vilket webbläsare man har. Vad använder du? Jag har Internet Explorer.



Inte kul att jobba en sån här kväll. :( Låter ändå som att du ska ta vara på fritiden på ett riktigt bra sätt. :)

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Hej jag är världens segaste människa på att svara just!

Precis, men skillnaden mellan Halloween och Alla helgona fattar inte folk, synd!



Näe det är inte pågrund utav webbläsaren för mamma och jag sitter på samma dator och hon har tydligen som du... Förstår inte hur jag ska bära mig åt :/....

Kommentera här: