Hej på er igen!

Tack för era kommentarer! Jag ska svara på dom så fort det blir nån rejäl bit tid över att göra det på! I detta inlägg har jag inte ens tid att lägga in bilder :(.

Jobbar även idag, denna lördag. Men ikväll kommer jag hem, dock inte för en vid 20.30 tiden men då hoppas jag på tid vid datorn!

Igår somnade jag på biblioteket, PANSHIS-VARNING! På kvällen var det fredagsmys med Älsklingen min :). Vi år kebab med pommes och godis sen (såklart)! :)

Dags att jobba igen puss puss puss!

Kommentarer:

1 Takai:

svar;

jag VEEET! :DD

så himla fina är dem! <3 vill ha alla, hihi.



ska vi lägga till varandra på bloglovin? ^_^



btw, är du inte sugen på att skaffa en ny bloggdesign? :D

2 Sandra:

Svar till Takai: Ja man bli allt bra sugen ;).



Tja varför inte ;)



Näe den här är faktiskt ny den :), men är inte riktigt klar med den..

3 Malin:

SV: Min helg var jätte bra, du har haft mycket för dig! ^^ Hoppas allt är bra?

4 Alexandra - Ninja Fruit:

sv: Oj, brukar du? Stackare! :(



Jag bor i Stockholm och jag vill absolut inte ha snö nu. :P

Ja men precis, till jul och till nyår är det okej med snö.

Nej nu är snön borta, turligt nog. ;D



Nu är första gången sen jag såg att din meny var i mitten som jag sitter vid en annan dator och den är fortfarande i mitten av bloggen. =/

5 miiah:

Vilken fin blogg du har! :D

Hoppas allt ärbra här

kramar :)

6 B R O W N S U G A R:

goott :)

7 Mathilda:

Sv: Okej :) Jag har haft en jätte bra helg... men nu har jag blivit sjuk :/

8 Anna:

hahaha ja, de gör så mycket mindre ont då haha :D

9 Sandra:

Svar till Mathilda: Å va kul :). Va när va trist, vad för sjuk? Hoppas att det är bättre nu!

Svar till miiah: Å tack så jätte mycket vad glad jag blir :D! Jora det är okej, själv? Kramar :)

Svar till Alexandra - Ninja Fruit: Ja :(, inte så roligt.. Jasså jag med! Så det var inte så mycket snö då? :P. Shit va jobbigt... Vet inte riktigt hur jag ska göra... Det är olika på en massa datorer... för mecka lite :/.

Svar till Malin: Vad skönt :). Jo eller mest jobbat pust det är mycket att hinna med! Jo känner mig rätt risig idag vet inte riktigt vad det :/. Hur är det med dig? Vad ska du hitta på i veckan?

Svar till

10 Sandra:

Svar till Anna: :D he he ja!

Kommentera här: