I onsdags!

Var vi
 (jag, syrran och mamma), och hälsade på pappa på sjukhuset. Han satt i ett jätte stort rum med enorma fönster, vilket gjorde att han såg jätte liten ut. Han satt där med sjukhus skjorta stödstrumpor och massor av slangar överallt. Han var så söt och jag önskade verkligen att vi kunde ta hem honom!

Jag vill inte ha honom på sjukhus mer! Inga fler slangar, inga fler dropp-dropppåsar eller maskiner. Jag vill slippa lämna honom ensam där på sjukhuset gång på gång natt efter natt. Min pappa♥

Men vi är i alla fall glada för att operationen gick så bra som den gjorde och för att han gör ganska många framsteg.

Det är i alla fall en fin miljö utanför sjukhuset och sjukhusfönsterna:

 
 


Jag var väldigt trött och flummig då eftersom sömnen hade inte direkt infunnit sig natten innan:


 

Kommentera här: