Jag är trött!

Och Jag har inte varit hemma sen igår när jag skrev senaste inlägget.
 Ska svara på era fina kommentarer snarast möjligt :)!

Igår hade jag medecinerings problem vilket inte var "pretty" om man säger så...  Efter en mörbultande eftermiddag kom jag i alla fall hem till Min Älskling. Det var underbart! Vi är inne i en stark "kärleksperiod" nu, om ni förstår vad jag menar :). Det går ju lite upp och ner med känslorna i ett förhållande. Nu är det verkligen upp han var så rar och tog hand om mig♥

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Det är verkligen underbart när man hamnar i den perioden i ett förhållande, då man verkligen känner att man är kär i personen. :)

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja precis, och när det liksom känns att han har samma känslor tillbaka :)

Kommentera här: