Min Pappa, en riktigt fighter!

Det har varit nervöst idag för familjen eftersom att min pappa har opererats : (.
Det är en utav många operationer han har tvingats gå igenom. Han har opererats för cancer och hjärtat flera gånger. I våras så dog han nästan vid en hjärtoperation så det är klart att man var extra orolig idag. Hans hjärta är fortfarande inte riktigt återhämtat eftersom att det blev lite fel då i våras. Men han var ändå tvungen att lägga sig på operationsbordet idag för att han återigen har fått cancer :´(.

Fast han klarade operationen :D!
 och så här långt mår han förhållandevis bra. Det är jag jätteglad över men mycket kan fortfarande hända så jag är orolig. Hoppas att den där nedra cancern håller sig borta från och med nu!

Kort på pappa och mig från i Påskas när vi besökte honom på rehabiliteringshemmet:

Kommentera här: