Morrn!

Inte så smidig start på den här morgonen!
Jag skulle ha gått upp runt sju för att åka till vårdcentralen och vaccinera mig (mot svininfluensan, ja.), Men efter orolig sömn så vaknade jag klockan tio cirka... Vaknade alltså inte av klockan. Ja det var ju bra... Tur att jag inte skulle till jobbet i alla fall...

Ikväll blir det kul i alla fall :).
 Jag och tjejerna ska träffas vid 18-tiden, ha en trevlig kväll som vi brukar ha lite då och då men sen ska vi på en mini-road-trip :D!  Mer om det lär ni höra sen :D!

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Jag kan tyvärr inte läsa det senaste inlägget om eran kväll då den där menydelen fortfarande är mitt i, så om jag kommenterar det inlägget blir det när det hamnat lite längre ner i bloggen. ;P



sv: Ja, men då var det rätt. ;)



Har ännu inte hunnit smaka. :O



Jag måste nog ta och äta mannagrynsgröt nån dag snart. Mycket jag måste äta inom en kort tid känner jag, haha.



Skräpmat är verkligen otroligt gott, inga gränser typ. :D



Ja åh, Globen lyser upp jättefint! Det syns så mycket då det inte finns något som står i vägen. :)

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja :(, jag är ledsen för det! Vette sjutton hur jag ska göra för att det ska bli rätt på alla datorer :/.. Fett irriterande! He he jag förstår ;)!

Ja det är bara att börja stoppa i sig ;) ingen press ;D!

Ja :D, olika färger typ varje kväll också :)

Kommentera här: