Tisdagens äventyr!

.Igår.

Vaknade med Min Älskling (lycko mig :) ), morgon-gosade och åt frukost. Sen var vi tvungna att gå till bussen. Jag lutade mig emot hans axel när han läste "Metro". Sen kom våra olika bussar och vi skilldes åt. Han till jobbet och jag till "Slussen"

Jag skulle möta flickorna. Fick vänta en ganska bra stund och var gör man det bättre än i väntsalen? I förväg hade jag planerat att sminka mig under väntetiden men jag bestämde mig för att jag varken orkade eller hade lust. I stället skrev jag några rader.

Jag var såklart trött (som ni ser):



När dom väl kom åkte vi till city. Vi var där när allting öppnade, skönt! Mycket lugnare, mycket mer plats, inga köer, härligt! Vi provade kläder på "Gina" till att börja med.

Niki ser skeptiskt ut... :):



Det blev köp för mig (ni får se sen). Vi kollade i lite fler affärer och sen gick vi till "Kungshallarna" och åt lunch. Det är bra där! En hel byggnad med bara resturanger. Man kan välja från vilken resturang man vill men ändå sitta tillsammans, najs :D!

Jag åt biffwook med ris, gott!:



Sen köpte vi godis och gick i många fler affärer. Var tvugna att vara vuxna och gå till "apoteket" också. Moget värre det är bara att lämna vuxenpoäng i kommentarsfältet ;P!

"Caramella" en av favorit godisaffärerna :D!:



Sen lämnade vi faktiskt stan. Vi tog bussen till "Gustavsberg" där Tina hade sin bil, följde med henne och handlade mat (vuxenpoäng). Sen fika. Vi Samtalde långt efter fikat var slut.

Te som hette "Citronella", vatten och ett mandelberg blev det för mig:

 

Klockan tre skilldes också vi åt och jag gick till doktorn (och där gick vuxenpoängen i taket!).

Trevligt flickor

Kommentarer:

1 Lia Gonzales:

roligt med mkt bilder i bloggen :D

2 Malin:

SV: Nej jag är en morgon människa, men nu när vintertiden kommit är jag trött 24/7 ><

3 Caroline:

var går er roadtrip till då? :D

ja, det är det verkligen!

4 sofia och maja - en blogg om allt möjligt:

fin blogg :)

5 jennifer:

Sv: Det var så lite så :)



Hahaha ja herregud :D Låter jävligt fult ;D

6 simone:

SV: Haha^^På gamla dar? Ja, du är ju rena pensionären nu ;) Men jag förstår vad du menar, men det finns väl ostar utan laktos..?

7 miiah:

Vilka fina bilder och mysig dag :D



SV: Jag kommer inte ihåg vad jag skrev men jag antar att det var något om gymnasiet/högskolan eftersom du skrev att det är värt det när jag är färdig :) haha! har så dåligt minne..



Åh men va :o Inte en enda av dem? Inte ens freddy krueger :o fyyy! haha. Dem måste du se ! ;) Skräckfilm är ju bäst, haha :)



kramar!

8 - Alexandra!:

Åh, jag har faktiskt aldrig ätit i Kungshallarna, vet inte alls varför. Maten ser verkligen god ut!

9 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Nä jag hade inte heller ätit där så mycket för ens alldeles nyligen:). Men det är värt det finns ju mycket och välja på och så behöver man inte enas om ett ställe, man kan ändå sitta tillsammans :D!

Svar till miiah: Tack :D, ja det var mysigt :)! He he ja ;) Det är jag som är seg att svar också vilket gör att du glömmer... Näe inte en enda.. Ja vissa skräckisar kan vara bra medans andra bara är en massa blod och sånt.. Kramar :D!

Svar till simone: Ha ha, jo man känner sig faktiskt rätt gammal ;). Tja det gör det men jag har inte hittat nån Brieost och det är ju så gott :P!

Svar till jennifer: He he jo det gör ju det! Det är därför det är så pinsamt att försöka prata andra språk själv xP!

Svar till sofia och maja - en blogg om allt möjligt: Å tack :)! Vad kul att du tycker det :D!

Svar till Caroline: Till Ullared Gekås åkte vi :D, skitkul. Ska skriva ett rejält inlägg om det när jag får tid :).

Svar till Malin: He he ja det är jobbigt att vara trött jämt! Märkte att man faktiskt blir trött bara för att man tror att det är senare än vad det är också. Jag satt på bussen vid 18-tiden förrut men kändes som om klockan var 22 liksom..

Svar till Lia Gonzales: Ja:), tack:). Tycker det med livar upp mellan texten liksom :)!

Kommentera här: