Tjackat!

Det här är lite av det jag köpte igår!

Det mesta var billigt och allt är ju fint =)!


Köpte klubbor (plockgodis), i fin rosa behållare :), Isformen köpte jag faktiskt i förra veckan i mataffären men eftersom att den inte är visad så fick den också va med :D! Hjärt-tesilen var en aning dyr (29kr), men så fin :):


Handvärmare är alltid trevligt att ha i fickan nu i vintertid. Köpte en till min Älskling också. Han är från Venetzuela så han fryser jämt, min fina pojke♥. 15 kronor styck:



Vidare så köpte jag två billiga saker på "In och Finn". En stor burk paljettstjärnor för bara 15 kronor och så en doftpåse (lavendel) för 10 kronor:



Lite kläder köpte jag också, ni får se sen :)

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Sån där godisburk har jag också fått godis i, från Willys om jag inte tar fel. :D

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Hi hi visst är dom rara :D! Willys stämmer perfekt det ;)

Kommentera här: