Tv inlägget!

Igår kollade jag lite på "The City", Där Whitney fick grymma råd från Diane Von Furstenberg. Sen blippade jag över till "the Tyra Banks show", vilket var intressant. Det handlade om färger hur dom påverkar oss. Ens favoritfärg kan berätta en del om en också.. Men sånt kan man inte lita på helt tycker jag.. Min favofärg rosa skulle innebära att man är konstnärlig, femenin, lite mesig och ganska känslig. Så jag skulle nog säga att det stämmde ganska bra i mitt fall.

Kollade på "Fångarna på Fortet" också. Eddie var med :D! O so cute! Jag gillar Sibelle och Rabih också äh va tusan jag gillar Kevin med, Jag gillar alla! Till och med det andra laget dom är rara. Och Gunde är ju för underbar! Men när Idollaget åkte ut så var det inge roligt längre så jag stängde av...

Såg även nyheterna, inge kul alls, bara hemskt och jobbigt :(



Artistbild från Posh24

Kommentera här: