By the way så tänkte jag berätta om Torsdagen!

Igår hände det ganska mycket också.
 Tänkte berätta om det. Jag vaknade hos Min Älskling, Min underbara älskling! Det var sååååå jobbigt att lämna honom! Men jag var ju tvungen! Jag tog mig till "Gustavsberg". Där mötte jag mamma och syrran som som stod och matade änderna (eller andarna som mamma säger ha ha ;)), medans dom väntade på mig.







Sen var jag tvungen att ta ett blodprov :S, tycker inte om att det, mår illa eller svimar av blod! Men det gick i alla fall huffsat bra.



Efteråt åkte vi hem och åt lunch och för mig lunchfrukost, eftersom att jag inte fick äta innan blodprovet.



Blev lite popcorn sen också :)



Medans jag åt kollade jag på en av filmkanalerna. Var någon film som hete "Crouiper" den var rätt bra!



Kommentera här: