Fettisdagen!

Morgonen på "Fettisdagen" var vacker och spenderades hos Min Älskling.



Det var "rökutveckling" i tunnelbanan som visade sig vara damm (som ni säkert hörde på nyheterna). Jag fick ta en buss till stan. Tack och lov att jag visste vilken buss jag skulle ta så att det inte blev som förra gången detta hände. Då irrade jag runt i stan hela dagen typ..

Jag åkte direkt och träfade Niki. Vi fikade och lunchade och sen gick vi till doktor båda hade tid samma dag och samma tid! Ha ha, knas!



Morfar hämtade mig vi handlade och jag fick dessa praktiska klämmor :):


Hemma så bakade jag gluten- och laktosfria semlor:



Äntligen! Har inte ätit semlor på flera år!

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Åh, tusan så nice att du efter alla dessa år fått i dig semlor igen! :D

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja det var härligt med en zemla! Men jag skulle velat fått till bullen på den lite mjukare :/..

Kommentera här: