Host, host, host!

Jaha, nu har jag varit på skärgårdsakuten.
 Jag fick vänta ganska länge. Pappa hade en tid på vårdcentralen så åkte med i bilen när han skulle åka. Sen satt jag och väntade med honom. Han samtalade med allt och alla medans jag lyssnade och tecknade lite.



Min undersökning var lite små läskig.
Men det gick ganska snabbt. Jag fick medecin utskrivet och sen kunde jag gå. När vi skulle kliva utanför dörren så såg vi lilla Nesses (Min mellersta kusin), som hade tagit blodprov sötnosen.



Mamma och min syrra hade mött upp oss vid vårdcentralen. Efteråt åt vi en liten hamburgare till lunch, Syrran och jag köpte godis (fredagsgodis :P), och så tog vi två bussen hem medans mamma och pappa åkte vidare till stan för flera ärenden.



Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Åh, McDonald's cheeseburgare med Coca Cola! :D

2 Sandra:

Ja typ :), fick nån special version på grund utav allergierna. Men gott var det :P´

Kommentera här: