Om helgen!

Mådde skit hela helgen (och gör fotfarande),
 Jag är en liten coktail av förkylning, magproblem, "kvinnosmärtor" och så alla dessa eftervärkningar av dom antidepresiva. Men jag var tvungen att jobba ändå.

Förrutom mitt tillstånd och den extrema kylan så var det i alla fall vackra morgnar. Glittrande snö och fina soluppgångar.













Igår var jag fett miss-matchad. Eller vad sägs om detta:



Jag åt ett och annat gott på kvällarna



Jag gosade med dom extremt jobbiga men ack så underbara katterna!



Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Kvinnosmärtor är inte så jättespännande alltså. =/



Ser ut som lite godsaker på den färgglada bilden där. ;)



Oh, katter vill jag också gosa med!

2 Sandra:

Svar till Alexandra!: Nä usch :/.

Japp :D godsaker ska det va ;)

Ja det är så mysigt med djur fast dom är jobbiga ibland ;). Du har inga husdjur alls?

3 Alexandra:

söt katt! :)

4 Sandra:

Svar till Alexandra: Ja han är så söt och kärvänlig, lilla Oscar :)

Kommentera här: