Skön natur och hemsk hosta!

Hej alla, tack för en massa fina kommentarer som jag ännu inte hunnit svara på!
Jag skulle ha jobbat idag men nu ska jag i stället iväg till vårdcentralen. Min hosta har bara blivit hemskare och hemskare för var dag :(. Jag är rädd för en liten repris av mitt halsfluss besök.. För dom kommer säkert peta mig i halsen.. Det jag är ännu räddare för att jag ska... kräkas... Har lite sånna vibbar när jag hostar. Usch! Nä nu hoppas vi på det bästa och slutar att prata om det här!

Vackert är det ute i alla fall








Kommentarer:

1 NIKI:

lycka till hos läkaren och hoppas att du mår bättre snart så att man kan ses

2 Sandra:

Svar till NIKI: Tack gummsan! Det gick bra, men det var lite jobbigt med undersökningen :/. Har fått medecin nu så hoppas att det blir bra snart! Ja precis, vi måste ju träffas! Puss

Kommentera här: