Fredag!

Häligt med fredag!
Mys, god mat och GODIS!


Kommentarer:

1 Your Dream Closet:

åh jag vill också ha godis !

2 M:

Uschdå!! Hoppas du hittar rätt mediciner snart!"

3 Carolina:

Sv: Det är en låttext, Chasing Cars heter den ♥

4 Z A N D R A :):

sv: okej :/

jo, det är bra!



vad gör du då? :P

5 Z A N D R A :):

sv: eller hur, mobilen måste man ha! :P

6 Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]:

svar det var verkligen gott också, jag lovar ^^ tihi

7 NIKI:

har du kollat upp när och tid du ska till läkaren??? miss you

8 Tobias:

Dom där godisarna är goda ;) Mums

9 Felicia:

sv: allt bra? :)

10 LIENE:

sv: okej:)

Kul att du gillade båda:D Och ja jag gjorde dom i PS.

11 Erika:

Lovely fredag och så nu lördag =)



Du har en jättefin blogg!

12 Sandra:

Svar till Erika: He he japp, helgen är skön :D! Oj tack så mycket :D, vad jag blir glad!

Svar till LIENE: Aha, skulle också vilja ha photo shop! Måste hitta nåt sätt att få det på! Man kan ju göra så mycket skoj i det!

Svar till Felicia: Näe inte direkt är sjuk :(. en hoppas att allt är bra med dig :D?!

Svar till Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]: Tror dig ;)

Svar till

Svar till Tobias: Ja det är dom :D! Synd att det är en sån liten förpackning bara ;D ha ha

Svar till Z A N D R A :): Exakt ;)! Jo jag försöker friskna till jag, är förkyld och lite sånt.. Själv då :)

Svar till Carolina: Aha :), känner igen den titeln faktiskt ;)

Svar till M: Ja, tack, det hoppas jag med. Men helst av allt vill jag vara utan medeciner... Men man får väl se hur det blir..

Svar till Your Dream Closet: Jag med! Godiset från i helgen är slut nu :´( he he ;)

Kommentera här: