Kommentarer:

1 LIENE:

sv: okej:) ja riktigt snygga bilder, hon är georgeous (stavning?)

2 Tobias:

Det är svårt att komma igång, men när man väl gör det är det så skönt :D

3 Linn-lay:

åhh tack va glad jag blir :) hoppas du får en fin kväll

4 Art By Tina:

Så fint så fint!



Sv. Tackar. Du anar inte hur mycket det värmer när jag får positiv feedback om min konst. Det sätter verkligen fart på skaparglöden. Så tack!

5 Jennifer:

Sv: Det är så segt att bussarna alltid är försenade den här tiden på året, hatar det :/

Kram

6 Malin:

SV: Ja verkligen! :D



Åh vilket fint halsband ^^

Hoppas allt är bra med dig idag?

7 miiah:

sv: okej, tråkigt! Hoppas du inte har ont i magen mer :(



Kram!

8 Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt:

Tack, vad snällt! Allt bra?

9 Caroline:

haha :p du är ju några år äldre än mig iaf ^^ så förstår dig.



jag va ockå lite piggare innan men nu är jag trött igen :(

10 B R O W N S U G A R:

Riktigt snyggt!

11 Sandra:

Svar till B R O W N S U G A R: Ja :D, synd att det ska vara så dyrt bara..

Svar till Caroline: Precis ;). Jobbigt :/, själv har man fått b-vitaminer från doktorn så man hoppas ju att man blir lite piggare nu!

Svar till Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt: :); Tja det är väl okej i alla fall.. Själv då?

Svar till miiah: Nja det har bliv bättre :). Jag har även fått reda på att jag är glutenintolerant :( . Kram!

Svar till Malin: Ja visst var det :), synd på priset.. Jo det är rätt okej, själv då :)?

Svar till Jennifer: Vet :/, men det är väl för att väglaget är som det är.. Mern fett störigt i alla fall! Kram :)

Svar till Art By Tina: Va bra :), härligt!

Svar till Linn-lay: Ingen orsak :D tack detsamma!

Svar till Tobias: Jo precis! Måste komma över den där lilla kullen och sätta fart!

Svar till LIENE: Ja verkligen :D!Stavningen var bra ;D!

12 Therese ♥:

det var verkligen jätte snyggt <3 ^^,

13 Sandra:

Svar till Therese ♥: Ja visst var det :D! Fastande direkt!:D!

Kommentera här: