Hej, förlåt och 2010!

Jag säger att jag ska skriva och så gör jag inte det...
 Det är ju inte det att jag inte vill! Tvärt om! Men det bara är som det är... rörigt, mycket att göra och ingen egen datorn... Men jag ska försöka skriva, för att jag vill :).

Under helgen kommer det dock inte bli mycket skrivet. Jag åker nämligen till Pojekn min i morn och där finns det ingen dator. Men det finns mys kärlek och tv ;)

Så starten på 2010 borde bli rätt bra :), får hoppas att det fortsätter att vara bra året ut! För alla er också, såklart :)

 Så Puss, Kram och förhoppningar om ett festligt 2010!





Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Välkommen tillbaka efter ditt lilla uppehåll! :)



Jag förstår hur du känner, det blir rörigt, speciellt utan egen dator.

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Tack så mycket :D! Ja det är mega jobbigt att inte ha egen dator :(!

Kommentera här: