Så är det nu!

Hej, Nu är jag hemma igen!
Igår under min "plågoandedag" var jag på jobbet till 18 och sen åkte jag till pojken och åt, myste och sov! Eller jag åkte faktiskt inte direkt till pojken. Jag var tvungen att göra ett ärende först.. Ni förstår jag ringde till doktorn som sa att det inte var bra att jag kände av så mycket och att han hade trappat ned för fort på slutet och att jag behöver äta dom en omgång till :/. Så jag var tvungen att gå till apoteket... En stund efter jag tagit tabletten så var alla symptom borta! Skönt för stunden liksom men inte kul att jag är så pass beroende! Äckligt!

Just nu sitter jag med mango och te. Hm, mangote skulle nog va något. Får kolla om det finns. Men det gör det säkert ;)






Kommentarer:

1 Piinky - its about everything!:

javisst hade de =)



Kram

2 Leia ♥:

Nyttigheter är ett måste här hemma.



Bara så du vet så har du reklam mitt i dina inlägg :S

3 miiah:

sv: Åh förstår det! Jag älskar min laptop även om den är dum ibland ;) hihi. Jaså? så bra! :D Hoppas du har lyckats spara ihop tillräckligt snart =) Spara är bra!



Hoppas du mår bra!

kram

4 - Alexandra!:

Mango har verkligen en speciell smak, jag gillar den! :D



sv: Åh okej.. men det kanske är bra att ta tabletterna tills man kommer på någon annan lösning. För att gå runt och må som du gör varje dag är ju inte alls bra. :(



Tack så mycket! Jag fyller 19 år. :)

5 Tobias:

Fixa på en gång ändå ;) man vet aldrig om det dyker upp något

7 M:

Jag mådde skitkonstigt när jag trappade ner! Ändå funkade dem inte mot det jag behövde dem till, jag började bara må illa och skit :P

8 MyzaaN - Princess Pink:

ja det man kan verkligen sjukt tråkig då :))



taackar så mycetk :d <3

9 LIENE:

sv: mm precis.)

onsdagar är jobbigast för att jag inte hinner äta skollunchen före jag drar till pianolektionen men det ha rjag valt själv att göra under min hela rast bara för att jag vill sluta hela dagen tidigare och det är min kortaste dag på veckan (kommer hem 4) men då får jag inga längre raster än 5-10 minuter. Dessutom är förmiddagen jobbigast, då får vi sitta bänkade och räkna, lyssna och skriva. Tänk det i 3 timmar utan rast, när man inte ens hinner skratta:O för då skulle ju man bli tillsagd, hehe.

Varför är tisdagar jobbigt för dig då?

10 Nath:

fin blogg du har :)

11 Z A N D R A :):

Tjena mittbena!

Hur är läget? :)

12 Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]:

svar ja han är jättegullig ^^

13 Sandra:

Svar till Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]: :)

Svar till Z A N D R A :): Tja :D! Nja sådär, mår lite illa :/.. Själv då :D!?

Svar till Nath: Tack så mycket :D!

Svar till LIENE: Oj då, ja det låter ju rätt jobbigt man blir ju lite snurrig i huvudet om man inte får rasta och äta ordentligt. He he tja det finns ingen riktig anledning egentligen , tisdagar är bara jobbiga på något sätt, liksom så vardagstråkiga :/.

Svar till M: Ja det är inte lätt med medeciner alltså :/. Det är nog svårt att hitta något som verkligen funkar :(.

Svar till E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !: Ja :D och dessutom nyttigt :D!

Svar till Tobias: He he det kanske du har rätt i ;)

Svar till - Alexandra!: Ja det är gott med mango men papaya där emot tycker jag inte riktigt om..

Nä precis :/, jag tycker det är så himmla svårt! Vill bli av med dom här läskiga pillrena :(

Å hoppas du hade en bra födelsedag!

Svar till miiah: :), jo teknink prylar gillar att vara olydiga då och då ;). Hm det dröjer nog ett tag innan jag kan köpa en laptop har typ just börjat spara ha ha ;) kram

Svar till Leia ♥: Va bra :), så vill jag också ha det :). Jo jag vet inte riktigt hur jag ska få bort det... den hoppar omkring som den vill :(

Svar till Piinky - its about everything!: Absolut ;) Kram

14 Sandra:

Svar till MyzaaN - Princess Pink: Jo :)

Kommentera här: