Kommentarer:

1 Malin:

SV: Men usch det låter ju inget vidare :/ Hoppas det har släppt idag?



Med mig är det bara bra, tvättar och står i :)

2 Caroline:

tack så mkt! :)

hihi, det är så jobbigt när man inte får plats med nåt i garderoben!

3 Anonym:

hehe jaa men Snabba Cash känner du väl till?:)

4 Tobias:

Gud vad jobbigt, kunde du sova gott inatt då? :P

5 Petra ♥:

Sjukt snygga skor!! :)

6 N:

sv :japp plus frakt och allt ;o

7 Carrou and the Bird:

Jag vill också ha alla! haha Kram

8 Playboy Mansion ♥:

Åh jag älskar skor, speciellt med nitar !



//Josefine en av 3 bloggare i PM

9 ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Vad roligt att du vill vara med i veckans blogg.. Vad gör du för skoj då ?

10 Jennifer:

Sv: Ja det är bra med mig också :)



Tack så mycket :D



Så sjukt snygga skor!

11 B R O W N S U G A R:

Riktigt snygga! :) Jag va uppe i värmland :)

12 Ness:

snygga!

13 Sandra:

Svar till Ness: Kul att du också tycker det :D!

Svar till B R O W N S U G A R: Ja eller hur :D! Okej, låter trevligt vad gjorde du i Värmland då :)?

Svar till Jennifer: Va bra :D! Ja visst är dom, jätte läckra!

Svar till ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥: :). Ja idag ska jag åka till min pojkvän och mysa :D! Så det ska bli riktigt skoj ;). Du då?

Svar till Playboy Mansion ♥ (Josefin): Ja, jag med :D! Man kan ju inte låta bli ;)

Svar till Carrou and the Bird: He he ;)! Visst skulle det vara underbart om man kunde köpa skor som man köper plockgodis bara hiva ner i en påsa betala lite och dra hem med det :P! Kram

Svar till N: Ja eller hur :/, det är inte lätt :/..

Svar till Petra ♥: Jag vet :D! Vill verkligen ha!

Svar till Tobias: Verkligen! :) Jora det var rätt okej med sömnen inatt som tur va ;). Själv då? Fortfarande problem med ventilationen (det var den va?)?

Svar till Anonym: He he jo jag har väl sett några postrar så där i förbifarten men har inte fattat om den är svensk eller inte:). Men nu vet jag ju det ;D!

Svar till Caroline: Ja det är verkligen jobbigt! Skulle ge vad som helst för att kunna flytta hem,´mifrån, så att jag får mer plats!Plus alla andra fördelar ;D!

Svar till Malin: Jora det har det faktiskt :). Va bra att du mår bra :D! Duktigt av dig :)!

Kommentera här: