Sista godisbiten för den här veckan!

Hej!
Nu har jag jobbat klart på ett tag, onsdag är nästa gång det smäller igen. Helgen blev inte riktigt lika deppig som jag trott! Min Älskling blev hemma och jag sov hos honom igår, men snacka om att det var jobbigt att lämna den varma mjuka sängen, honom och allt mys i morse när jag var tvungen att gå till jobbet!  Men det är som en del av er har kommenterat: Man får tänka på pengarna. Sen får man väl vara glad att man har ett jobb och så vidare...

Helgen är slut,
 så också mitt godisätande! Nu måste jag vänta till nästa helg, men det känns ändå bra faktiskt :). Men gott var det :P! Det gick föresten bra med mitt godis"förbud" denna vecka, det känns bra!





Kommentarer:

1 Nesss:

tack :)



de ä ytan på snön :)

2 Sandra:

Svar till Nesss: Aha skit coolt! ;) Hoppas det gick bra med hunden?

3 - Alexandra!:

Det är bra att längta lite efter godis, då blir det extra gott. ;D



sv: Pysslingen är ett företag/organisation som äger vissa förskolor och skolor. Dem är väldigt pedagogiska och har föreläsningar för rektorer, lärare, förskollärare osv, alltså folk som i sitt yrke bemöter andra människor. Vi i min klass lär oss pedagogiskt ledarskap, människor i behov av stöd och arbetssätt & lärande hos dem. Det är ett väldigt bra ställe. :)



Jo det förstår jag, att köra godis på helger blir lättast, så gör jag med.

4 Sandra:

Svar till Alexandra!: Exakt! För om man äter hela tiden så blir det inte lika gott ;).



Aha :). Å det låter intressant och lärorikt!



Ja :), fast den här veckan har jag faktidkt fuskat... Jag typ tröståt lite igår... Kände mig så nere och trött. Så för väl skippa godis på söndag eller nåt i stället... :)

5 linda - pictures, drawings, me:

sv: tack så mycket! ja precis så känner jag :D haha kram

6 Sandra:

Svar till linda - pictures, drawings, me: He he jo det var det jag anade ;) haha :D!

7 MyzaaN - Princess Pink:

haha ja det äer as bra :D man har hört såna riktigt skräck exempel från typklass kompisar som har värsta handledaren också vidare :P



Tack så mycket !!!

haha bra det ;)

8 Sandra:

Svar till MyzaaN - Princess Pink: Hihi nice! Jo jag vet man kan ha riktigt otur med handleadre och sånt! :)

Kommentera här: