Some crazy shit darlings!

Vilken jobbig vecka det har varit (men det värsta är att den inte är slut än..!
Medecintrubbel, oro, jobb, farväl, liten bilolycka, svimmning, skällande chef, tårar, trötthet. Och det värsta är att veckan inte är slut än! Folk säger alltid att jag är så negativ och att jag måste tänka positivt. Idag försökte jag verkligen! Jag gick upp och var äckligt trött men jag försökte vara positiv ändå jag tänkte att jag går till jobbet och jag ska vara riktigt duktig idag, göra allting lugnt, fint och noggrant. Det första som hände när jag började var att min chef ringde och skällde ut mig. Varje gång jag försöker vara positiv är det någon som sänker mig.. Vet inte vad jag ska/borde göra.. Kanske är bättre att vara beredd på det värsta så kanske man blir positivt överaskad i stället? Vad vet jag.. Nu ska jag sova för ska upp och jobba i morn också.

Puss puss och god natt!



Kommentarer:

1 sannie:

hoppas du får ett bra slut av veckan :)

2 Z A N D R A :):

Ha en bra lördag! :D

3 Mammisen:

Du är sååå duktig min älskling!

Tror att det är bra om man kan peppa sig till att vara glad, man kan ju faktiskt lyfta sig själv igenom det. När det händer jobbiga saker så får man ta hjälp av sin egen tankekraft, för det finns alltid väger ur det jobbiga. Men man måste ju också få tillåta sig att vara ledsen ibland, det är en balansgång det där. Fast det där vet du ju redan, och är ganska bra på...

Puss Puss



4 Jennifer:

Lät inte roligt det där! :(

5 Carolina:

TACK :) Haha, pappa köpte dom.

6 Carolina:

TACK :) Haha, pappa köpte dom.

7 Felicia:

sv: hehe ja med :P

8 - Alexandra!:

Det låter som att det är folk som inte riktigt känner dig rakt igenom som säger de där sakerna, om att du borde vara mer positiv. Tror jag, har jag rätt?

9 Sandra:

Svar till Felicia: :)

Svar till Carolina: Okej :)

Svar till Jennifer: Näe, det är rätt tungt just nu :/

Svar till Z A N D R A :): Tack detsamma hurru ;)

Svar till sannie: Å tack detsamma :)!

10 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Jo det är nog lite så, eller både och.. Men folk i allmenhet tycker alltid att man måste vara posetiv och om man inte är det så är man en skitstövel typ...

Kommentera här: