Tankar från min trötta hjärna!

Hej!
Jag ska så snart som möjligt svara på era fina kommentarer!
Har så mycket att göra hit och dit hela tiden bara :/. Är på jobbet nu till exempel. Igår vara jag ensam hela dagen i pojkens datorlösa lägenhet. Det var trevligt men jag saknade honom och sen så kände (och känner), jag mig lite sjuk :/. Tror minsann att jag har fått en liten miniförkylning på halsen. Hela dagen igår så hade jag huvudvärk trots medecinering.. Och godissuget håller i sig! Är i alla fall glad för att jag slipper jobba kväll idag :D!

Kommentarer:

1 B R O W N S U G A R:

Hej tjejen! hur är allt idag?

2 Johanna - www.johannajagendal.se:

Svar: Tack! Vad snäll du är! Jag blev superglad av din kommentar ska du veta! :)



Ha en fin kväll!

3 Ness:

allt bra :)?

4 Sandra:

Svar till Ness: Nja.. har en rätt tung period nu :/. Men hoppas att det är bättre med dig? :)

Svar till Johanna - www.johannajagendal.se: :), Ingen orsak! Du förtjänar den verkligen :)!

Svar till B R O W N S U G A R: Hej! Hm.. tjo det är väl sådär.. har fysiska problem och medecinerings problem :/. Men hopåpas att du mår bra idag :)?

Kommentera här: