Tiden går som den vill den..

Shit! Är klockan redan 01.00!
Hur tusan gick det till?! Allvarligt! Och jag som inte ens är trött.. Men jag måste nog gå och lägga mig nu snart ändå, vill gå upp "tidigt" i morn.

Hoppas grannarnas nedra "fuktutdragare" som har immiterat en pinne emot ett cyckelhjuls ekrar hela dagen, kan lägga av med det nu för det driver mig till vansinne! Maskinen i fråga är nästan precis utanför mitt fönster, har lust att springa ut och slå sönder den!...(vilket jag naturligtvis inte ska göra...)


Johnny Depp
Bild: Posh24.se

Fick lugna ner mig med en bild på något trevligt ;). Nu kanske jag får trevliga drömmar också :)

God Natt på er!

Kommentarer:

1 Tina:

han e såååååå snygg!! ;)

2 ida:

älskaaaaa!

3 Sandra:

Svar till ida: Aha, eller hur ;)!

Svar till Tina: Stämmer gumsis, het som få ;D!

Kommentera här: